Klacht doorgeven over behandeling door ambtenaar of bestuurder
Wij doen ons best om u zo goed mogelijk te helpen. Toch kan het gebeuren dat u ontevreden bent over het contact met iemand van de gemeente. U kunt dit het beste eerst bespreken met de persoon met wie u contact heeft gehad. Bent u na dit gesprek niet tevreden of vindt u dit moeilijk? Of wilt u met iemand anders van de gemeente over uw klacht praten? Neem dan contact op met een van de klachtencoördinatoren van de gemeente. U kunt bellen naar (0317) 49 29 11. U kunt ook een e-mail sturen naar klachtencoordinator@wageningen.nl. Noem in het onderwerp van de mail: vraag voor de klachtencoördinator.
Wilt u een klacht indienen?
Dat kan digitaal via het online formulier(Externe link) .
U mag de klacht ook met de post sturen. Zet in de brief uw naam, adres, telefoonnummer en e-mailadres. Zet er ook de datum in waarop u uw klacht verstuurt. Beschrijf duidelijk wat uw klacht is, welke ambtenaar erbij betrokken is en wanneer dit was. Vergeet niet om uw handtekening onder de brief te zetten.
Het adres voor het indienen van een schriftelijke klacht is:
Gemeente Wageningen
t.a.v. de klachtencoördinator
Postbus 1
6700 AA Wageningen