Direct naar de content

Briefadres aanvragen

Heeft u tijdelijk geen vast adres? Omdat u bijvoorbeeld tijdelijk in het buitenland of in een zorginstelling woont? Dan kunt u in sommige situaties een briefadres aanvragen. Een briefadres is een adres waar u uw post naartoe laat sturen. Zo kunt u belangrijke post van de overheid en andere organisaties ontvangen. Zo blijft u toch bereikbaar voor organisaties. Het briefadres vraagt u aan in de gemeente waar de hoofdbewoner woont.

Mail uw naam en telefoonnummer onder vermelding van ‘briefadres aanvragen’ naar publiekszaken@wageningen.nl om de aanvraag te starten.

Veelgestelde vragen

Locaties

  • Stadhuis - Publiekszaken

    Publiekszaken werkt alleen op afspraak. Maak online een afspraak of bel (0317) 49 29 11. Voor het afhalen van documenten zoals een paspoort of rijbewijs bent u welkom tijdens de openingstijden van de balie Publiekszaken en heeft u geen afspraak nodig. Neem naar uw afspraak altijd een geldig legitimatiebewijs mee.

    • Maandag
      08.30 - 20.00
    • Dinsdag
      08.30 - 17.00
    • Woensdag
      08.30 - 17.00
    • Donderdag
      08.30 - 17.00
    • Vrijdag
      08.30 - 17.00
    • Zaterdag
      Gesloten
    • Zondag
      Gesloten