Briefadres aanvragen
Heeft u tijdelijk geen vast adres? Omdat u bijvoorbeeld tijdelijk in het buitenland of in een zorginstelling woont? Dan kunt u in sommige situaties een briefadres aanvragen. Een briefadres is een adres waar u uw post naartoe laat sturen. Zo kunt u belangrijke post van de overheid en andere organisaties ontvangen. Zo blijft u toch bereikbaar voor organisaties. Het briefadres vraagt u aan in de gemeente waar de hoofdbewoner woont.
Hoe vraag ik een briefadres aan?
- Download het aanvraagformulier en vul het in.
- De hoofdbewoner van het briefadres vult de toestemmingsverklaring in.
- Maak een kopie van een geldige paspoort of identiteitskaart van uzelf en van de hoofdbewoner.
- Mail dit alles naar publiekszaken@wageningen.nl. Of stuur het per post naar Gemeente Wageningen, Postbus 1, 6700 AA Wageningen.
Veelgestelde vragen
Locaties
-
Stadhuis - Publiekszaken
Publiekszaken werkt alleen op afspraak. Maak online een afspraak of bel (0317) 49 29 11. Voor het afhalen van documenten zoals een paspoort of rijbewijs bent u welkom tijdens de openingstijden van de balie Publiekszaken en heeft u geen afspraak nodig. Neem naar uw afspraak altijd een geldig legitimatiebewijs mee.
-
Maandag9.00 - 16.00
-
Dinsdag9.00 - 16.00
-
Woensdag9.00 - 16.00
-
Donderdag9.00 - 16.00
-
Vrijdag9.00 - 20.00
-
ZaterdagGesloten
-
ZondagGesloten
-